Odzież firmowa z nadrukiem – dlaczego warto ją wybrać?
Data publikacji 13 listopada 2023
Odzież biznesowa taka jak firmowa apaszka, czy koszula z nadrukiem, są doskonałą formą reklamy. Identyfikują pracowników z firmą i jednocześnie uwiarygadniają ją w oczach potencjalnych klientów. Sprawdź poniżej, z jakich powodów warto się zdecydować na tego rodzaju działania marketingowe i zamówić ubrania z firmowym napisem lub logo.
Kto najczęściej nosi firmową odzież?
Firmową odzież noszą pracownicy sklepów i punktów gastronomicznych. Dzięki temu w marketach i sieciowych sklepach łatwiej można odszukać pracownika, by poprosić go o pomoc.
Nadruki firmowe można spotkać także na ubraniach ochronnych i odzieży roboczej, którą zgodnie z przepisami BHP powinni nosić wszyscy pracownicy. Przez to, że jest zróżnicowana, można także łatwo zidentyfikować, jaką funkcję pełni pracownik. Zwykle kolor, w którym występuje koszula z nadrukiem, świadczy o tym, czy pracownik pełni funkcję kierowniczą lub pracuje w określonym dziale.
Bardzo często prócz informacji firmowych na takiej odzieży nadrukowane są dane pracownika. To ułatwia rozdysponowanie odzieży, wtedy gdy oddawana jest do wspólnej pralni.
Jaką funkcję pełnią ubrania z nadrukiem?
Fakt, że wszyscy pracownicy ubrani są tak samo, pozwala budować spójny wizerunek firmy. W wielu firmach od pracowników wymaga się noszenia odpowiedniego stroju. Dzieje się tak zwykle w placówkach finansowych i ekskluzywnych sklepach z odzieżą. Zapewnienie pracownikowi odpowiedniego stroju rozwiązuje problemy źle dobranego ubrania.
Prócz tego firmowe ubrania pomagają lepiej zidentyfikować pracowników. Pracownicy, którzy są ubrani stosownie do tego, jakie są ich obowiązki, będą budzić zaufanie wśród klientów. W wielu firmach pracownicy częściowo muszą korzystać ze służbowych strojów. Mogą zakładać dowolne spodnie, a koszula z nadrukiem u każdego jest taka sama. To sprawia, że wyglądają estetycznie i profesjonalnie.
Gdzie na koszuli umieścić firmowy nadruk?
Najczęściej nadruk nanoszony jest z przodu w miejscu kieszeni po lewej stronie. Koszula z nadrukiem w tym miejscu zwykle należy do przedstawiciela handlowego lub pracownika, który ma bezpośredni kontakt z klientem, np. podczas podpisywania dokumentów w banku lub sprzedaży usług w sieci komórkowej.
Pracownicy serwisów napraw często noszą ubrania wierzchnie z nadrukiem na plecach. Taką odzież spotkać można też u kurierów. Wynika to z tego, że osoby postronne najczęściej widzą ich plecy, kiedy zajmują się naprawą lub rozładunkiem towaru.
Niewielkie logo lub nazwę firmy można umieścić również na kołnierzyku lub rękawie. Takie nadruki mają na swoich ubraniach pracownicy niektórych sklepów.
Odzież firmowa z nadrukiem to inwestycja, która na pewno się zwróci. Warto wyposażyć w takie ubrania swoich pracowników, nawet wtedy, kiedy względy bezpieczeństwa nie wymagają odpowiedniego stroju. To pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy i będzie dodatkową formą reklamy.
Materiał zewnętrzny